Sista dagen imorgon

Hej
Jag är svintrött idag, skönt med fredag imorgon! I och med fredag v.43 innebär det att jag har min sista dag på Boktipset imorgon :( har köpt en liten present och det kommer vara lite sad, haha! Men det har varit så roligt, jag har lärt mig en del och jag har utvecklats mycket personligen, och det har dessutom varit vääääääldigt skönt att slippa skolan! Men nu jag ska njuta av mina lediga dagar, nio i sträck. Imorgon blir det eventuellt halloween/maskeradfest, och på lördag ska jag till morfar & co. i Nybban :) igår var jag på hockeyn, sålde hälftenlotter med farmor och frös, drack glögg mot det och det hjälpte minsann, så gott!

Öppnade min mail nyss och blev påmind om Veckorevyns Blow Awards event på BikBok i Växjö den 11 november, jag anmälde mig och A för väldigt länge sen, och nu är det bara 2 veckor kvar :D ska bli så kul :D
NU däremot, ska jag duscha och sen sova tror jag... eller göra en kopp te med houng och kurera mig lite, min hals är lite krasslig... hoppas det inte blir värre! Kramar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0