TBS Autumn Leaves

Åh gud så skönt det var att gå en sväng, behövde verkligen det! Jag borde egentligen satt mig framför tvn när jag kom hem vid lite i åtta, men det blev inte så... aja ;)
När jag ska till stan i helgen funderar jag på att köpa ett multi-purpose-puder från The Body Shop, fingrade på det igår. Autumn Leaves finns i två nyanser, Chestnut och Berry, sistnämnda som jag vill ha då. Är nog allra finast som rouge skulle jag tro! Kostar 245 kronor styck, men sen såg jag även att de hade 20% rabatt på den nya höstkollektionen (som Autumn Leaves ingår i, kollektionen heter Smoke & Fire), gott! Dessutom så kom jag på vad hårinpackningen jag tänkte mig heter (tror det är den, haha): L'Oréal Professionnel Vitamino Color Masque. Bra bra. Nu blir det soffan!

bild från thebodyshop.se


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0