TGIF!

Hej!!!!! FREDAAAAAAAAAAAAAAG!!! :D Fick sluta 1,5 timme tidigare för det var så lugnt där nu på eftermiddagen, eller ja, det har varit det hela dagen. Hallelujah! Nu sitter jag alltså i köket och njuter av lite fika (hembakade, stoora kanelbullar och mina fantastiska kolakakor ;D och farmors vinbär/hallon-och-vad-det-var-saft! Haha, muumsigt! Sen ska jag packa lite, ska ju till mamma ikväll :) imorgon ska jag till Emelie... På söndag blir det nog IKEA och kanske hockey, om jag hinner.

Är också inne på Topshop och kollar lite, blir nog en beställning där... finns så mycket snyggt! Letar bland annat efter en snygg skinnväska, och här finns mångfald...
Tacos ikväll, på tal om någonting annat! LÄNGTAR! xD Var jättelänge sen jag åt tacos nu, känns det som iallafall. Vad ska ni äta? Åh gud så mysigt med fredag! Ni får ha det så bra, för det ska jag ha! KRAM! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0