Ont i halsen

Min sista dag på Boktipset var lika bra som andra dagar, fick en jättejättefin present av Eva och Heléne och mina betyg ska jag hämta på måndag. Nu är det skönt med höstlov, som dessvärre inleds med mycket halsont :( tog faktiskt en tablett, hoppas det blir bättre så jag kan sova inatt... hatar när man man inte kan sova pga det. Ska snart lägga mig iallafall, det blev ingen fest för min del ikväll, vilket känns skönt pga av min hals... imorgon bär det av till Nybban och morfar & co. :D får väl se vad jag tar på mig för nåt... kanske gör en rolig sminkning, om jag orkar... det var länge sen. Men nu ska jag stänga av här och fortsätta kolla på TV, snart sova. Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0