1 september

Det är första september idag. Höst. Riktigt skönt väder ute! Har haft matte i någon timme idag då, och jag hade inte fel på mer än ett par stycken uppgifter, vilket känns väldigt skönt. Det här kommer att gå fort! Var hemma 09.45 igen och har sedan dess kollat på film med Jacob, som är sjuk. Nicke & Nilla bland annat ;D J sa att jag ibland skrattar som Kannibalkocken, HAHA! Jag älskar Kannibalkocken!

Idag ska jag ut och gå en sväng och göra lite samhällskunskap tror jag. Nu ska jag värma en Billy's i micron, see ya!

PS. Min dator är helt konstig, de skulle byta ut moderkortet och jag HOPPAS att allt finns kvar, kan inte datorer, så jag vet inte riktigt, men det kan ju vara så att nästan allt försvinner. SKIT OCKSÅ! Får den om max en vecka skulle jag tro. Max. Vet inte. Suck.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0