ÄNTLIGEN HELG

ÅÅÅHH jag är så trött på skolan just nu!!!! Är helt utarbetad :( men äntligen är det fredag och det är så jävla skönt! Ikväll ska jag hänga med kompisar, hos vem vet jag inte riktigt, men det löser sig! Imorgon kommer morfar och Yvonne och kanske Michael också, för att fira mig, trevligt trevligt :D på söndag hade jag tänkt åka in till stan och mysa, förslagsvis med Emilia. På inköpslistan står en matt foundation från Make up store, är lite sugen på att testa den, Lumenes matta primer (testsugen även här, så billig också!), två fina mössor från Gina Tricot och en fågel-dubbelring från Glitter. Kanske någon mjuk klänning som man bara kan dra på sig. Perfekt!

Just nu spelar jag Crazy Taxi på Facebook, såå beroendeframkallande! Hoppas ni får en underbar fredagskväll!


bild hittad på google.se


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0