APU-platser

Ååhh jag är så trött! Thank god it's Friday tomorrow, det säger jag bara!

Vi ska ha vår första APU (arbetsplatsförlagd utbildning) v. 40-43, och jag lämnade in två önskningar - 1. Village, och 2. Inspiration (som har bytt namn till något jag inte kommer ihåg), båda i Växjö city. Tyvärr var båda upptagna, men jag har "bokat" Village till våren så förhoppningsvis får jag den platsen då! Istället lämnade jag in önskning till Bokia i Växjö och Boktipset här hemma i Tingsryd. Bokia var under ombyggnad eller nåt sånt, men Boktipset fick jag, och jag är faktiskt jättenöjd med det - slippa åka buss och kan äta hemma på lunchen, gå/cykla hem på fem minuter typ - Boktipset var ett första/andrahandsval innan, så jättenöjd är jag. De är så trevliga där också (plus att jag får stå i kassan där och svara i telefon! I'm a little bit nervous about that, men det ska nog gå bra) :)
Nu ska jag nog ta mig tusan gå och vila i sängen lite, är exhausted. Ses!


bild från google.se


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0