Boots and pizza...kebab?

Hej på er!
Trrrött idag, men kravlade mig upp vid 07.40. Slutade tidigt idag, det behövdes... måste plugga samhäll ikväll, ugh... men inte än, just nu sitter jag framför tvn och blev riktigt sugen på gorgonzolakyckling och rostad nypotatis... har det i kylen, måste värma lite!!! Ikväll blir det nog pizza, eller kebab, för jag är så jäädrans sugen på det. Gympa vid 18.30-19.30 också.

Hittade ett par jävligt snygga boots inne på Din Sko i söndags, ska beställda dem på hemsidan nu eller köpa dem i stan på tisdag... fanns i typ cognac också, men dessa, som inte är så svarta och glossiga som på bilden, var mycket snyggare. Vida i skaftet, vilket jag gillade. Kostar 699:- (ovandel och innersula i skinn).

bild från dinsko.se


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0