"RAMONA"

Hellllllllooo
Idag har jag varit riktigt trött, engelska på morgonen, sen hade vi skolval och direkt efter det om-installerade vi datorerna - därför var jag trött idag, pga. av att jag var uppe länge igår för att jag skulle föra över alla mina dokument och bilder och sånt till ett usb-minne. Kunde inte göra det tidigare eftersom Amanda och Philippe kom förbi, vilket var väldigt trevligt!

Idag har jag då varit i Växjö med mamma, först på ögonbottenundersökning som tog en timme, och sen stan. Såg ut som en haj där ett tag, pupillerna blir utvidgade och kolsvarta utav ögondropparna xD man ser dock väldigt suddigt och jag får ont i huvudet av att jag inte kan se riktigt, men vi gick i affärer och vi hittade MASSOR med fint! Jag köpte dock inte någonting, för jag hade ont i huvudet och var trött, så jag la bara tillbaka grejerna och så åkte vi, upp till Grand Samarkand i och för sig, för mamma hade hittat ett par stövlar hon ville köpa, men det gick snabbt och smärtfritt. Ångrar verkligen, nu när jag mår bättre, att jag bara inte köpte grejerna, men jag får beställa det jag kan från internet och skicka bud med Emelie som kommer hit på fredag ;D kolla bara denna DÖSNYGGA senapsgula, gosiga halsduk från Monki, 150:- !!!

Nu är Idol slut, några riktigt bra, som killen från Kalix och tjejen som var allra sist! Nu ska jag kolla på Miss secret agent 2. Ses!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0