Dååålig dag

Hej
Dagen har inte varit särskilt bra för min del. Tog bussen in till Växjö tillsammans med Emilia, för att shoppa lite. Skulle bland annat ha en mössa i en fin färg som var slut på Gina Tricot, en matt foundation på Make up store som var stängt!, och en fågelring på Glitter som jag inte hittade. Hittade en del fint på H&M och ett par butiker till, och hade presentkort där och på ett par ställen till, men jag blev lite arg så jag köpte inget, tänkte att jag lika väl kan spara det. Dock köpte jag en Matifying primer från Lumene och mitt favoritkompakt-puder från Isadora (Velvet touch, i nr. 10 - sheer transparent). Imorgon skippar jag foundation på skolfotot, eftersom min nuvarande foundations har spf i sig, vilket inte gör sig så bra på kort... och kör på en vanlig tröja och jeans typ... gillar ändå inte skolfoton.

Så - jag är lagom sur nu. Sitter och pluggar på ett samhällsprov jag har i demokrati på torsdag, och jag spyr på det. BLÄÄÄ! Nästa vecka (vecka 40 alltså) ska jag dock ut på APU i fyra veckor.

Nu ska jag fortsätta att plugga lite, märkte att jag kan en del faktiskt, haha. Men man ska inte hoppas på för mycket. Hörs imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0