HÄMTA KISSEN PÅ FREDAG!!! :D

Hejhej!
Jag slutade för 4 timmar sen, himla skönt måste jag säga! Har inte gjort nåt vettigt i skolan idag... eller överhuvudtaget ;) kom hem och tog fram en påse med M&M's och Mari Jungstedts "I denna ljuva sommartid" och la mig i soffan. Sen kollade jag på TV... och nu sitter jag här :) och - mitt hår gillade typ alla, förutom jag x) men jag vänjer väl mig...

På fredag ska vi hämta mammas lilla kisse!!! Jag ska bildbomba här sen ;) får nog ta lite ledigt från svenskan, men det går nog bra! LÄNGTAR!!!

Från det ena till det andra: snygga saker från H&M, ska minsann klicka hem lite tror jag...
















Den gråa tröjan med lappade armbågar fanns i mörk kamel också, nästan finare tycker jag. Hittade mycket mer fint, men det visar jag en annan gång. En ledtråd; lång, svepande leoklänning med djup v-ringning...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0