Helgen som varit

Min helg har varit härlig och innehållsrik! I fredags var Emelie här, och vi pratade massor och hade roligt :) jag fick gulligaste födelsedagspresenterna av henne, en göllig liten blomma, som jag skall vårda ömt, senapsgula vantar matchande min nya halsduk från Monki och ett ledtrådskort ;) thanks :D<3
Igår stod jag i kiosken på hockeyn från 14.30-19 ungefär, helt dödstrött. Gjorde pizza med pappa och bröder hemma, vid 21 åkte jag till Amanda med PH och sov på hennes altan inbäddade i sjugosjutusen täcken ;) idag har jag ätit lunch hos farmor och farfar, tittat på Austraila med Emilia och efter det hade jag väl tänkt göra lite läxor, men nu är det för sent ;) istället sitter jag och pratar med mina vänner på facebook och via sms, mycket roligare xD ska duscha med (hoppsan, måste schynda schynda) och... ja, det glömde jag. Men vi ses imorgon! GODNATT!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0