Helt slut

Woosh. Alltså - imorse hade jag boxercise (stavning?) på dans och rörelse, och jag skakar fortfarande?? Jag tog verkligen ut mig, men hallå? xD jag har inget lågt blodsocker, men tror att det kan bero på att jag i princip inte gjort något träningsrelaterat alls i sommar. Pinsamt xD jag kan inte ens skriva!! Och när jag skulle applicera lite mascara efter gympan gick det knappt, men jag behöver iallafall ingen vibrationsmascara - höll borsten vid roten och darrade så våldsamt att det kletade på av sig själv, hela vägen xD well well.
Har lunch i tio minuter till så jag ska gå nu - har bara ungefär 50 meter från skolan från mamma, himla härligt ;D ses senare, nu ska jag ha småföretagande a (tror jag att det var xD)!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0