I've caught a cold

Tjenis
Jag är ganska så förkyld, tyvärr. Ska bara ta det lugnt idag och ikväll, för imorgon ska jag simma med Emilia (fast vi får se hur det blir med det... vill inte bli ännu sjukare) och så ska jag sälja på hockeyn på eftermiddagen. Suck, känner inte riktigt för det just nu. Oh well... kanske känner mig bättre imorgon.

Igår kollade vi på TV, såg att The Bodyguard med Kevin Costner (mums) och Whitney Houston gick på trean (ÄLSKAR DEN FILMEN!) så den såg vi. Jäkla bra är den. Gick och la mig runt 00, trött då. Ska inte göra någonting särskilt idag, mer än att färga håret (mamma hjälper mig ;D),läsa och äta choklad i myskläder. Och tipsa er om den här snygga portföljväskan från Topshop:


Contrast Strap Satchel
Snygging!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0