Natina bracelet @ Indiska

HEJHEJ! :D
Har hämtat min dator i skolan idag :D ALLT VAR KVAR!!! HALLELUJAH! Har inte fört över bilder än, men det kommer troligtvis i samband med att lille kissen kommer på fredag ;D sitter hemma hos mamma just nu, fö jag skulle hämta mitt datorfodral och laddaren som var här, men sen ska jag hem till pappa. Idag ska jag hänga med ett par kompisar och hitta på nåt kul :)


Mitt glada humör kvarstår, till exempel så har jag i princip inga lektioner kvar denna veckan - idag är jag ju ledig, imorgon har jag lite idrott på morgonen, ingen samhäll eftersom vi ska på valinformationsmöte i aulan, och på eftermiddagen har jag, om jag inte minns fel så är det småföretagande a. På fredag morgon har jag ingen engelska b, han skulle vara ledig och nästa lektion börjar inte förrän 10.25 - hej sovmorgon! Har en timmes svenska innan jag tar ledigt för att hämta kissen. Sen är det en go helg som väntas. GÖRGÖTT!

Ett litet tips innan jag säger hejdå för stunden: Natina bracelet från Indiska, hur snyggt som helst! Kostar bara 149 kronor också, ska införskaffas nästa gång jag åker till stan!


bild från indiska.com



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0