Simba & Tussen <3

What a day. Igår gick Amanda och jag förbi Philippe, och vi stannade och snackade till klockan blev halv två tror jag, gick och la mig hemma hos mamma strax efter. Vid fyra ungefär väckte båda kattungarna mig (Simba och Tussen heter de, efter mycket om och men xD vi hade så många namn!) när de tassade över täcket och la sig på min hals, hehe. Sen vaknade jag ett antal gånger efter det, varje timme ungefär fram tills klockan var... mycket. Men så tiny och så söta! Jag har fört över bilder från min kamera på datorn precis nyss.

Steg upp vid 10, och började leka med kissarna direkt. Duschade och sen kom farmor och farfar på fika vid 15, och vi pratade en bra stund vid köksbordet. Min ena lillebror Marcus fick akutont i magen, så han och mamma tog bilen in till akuten i Växjö, och de är kvar någon timme till. Så nu sitter min andra lillebror Jacob och jag (som var hos farmor och farfar innan, för det räcker att se efter de här två busungarna just nu!) i soffan och kollar på Dansfeber, växlar mellan det och Fullt Hus 2. Vid 21 börjar Nu eller aldrig som jag ser fram emot!

Rörigt inlägg känner jag, är trött som en gnu ;)

 



Vit-gul kisse: Simba, helsvart kisse: Tussen. Älsklingar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0