Ski Teal We Drop

Morfar & co. var här ikväll, mycket trevligt :D åt mig så mätt så jag inte orkade fika eller godis, inte det värsta som kan hända i och för sig xD jo, en liten tårtbit tog jag allt! Var ute och gick en sväng med farmor när de hade åkt hem vid nio någon gång, sköönt! Och ikväll är jag uppe alldeles för sent, jag ska med en buss till Växjö som går 11.10 imorgon, jag och Emilia ska in :) har lagt till lite saker på min shoppinglista, får se om jag hittar vad jag vill ha imorgon! Och om OPI's lack Ski Teal We Drop finns på Kicks, köper jag det. Dödligt snyggt.

Ski Teal We Drop längst till höger

 

Nu borde man kanske sova... får försöka, trots att det finns roligare saker att göra! x) Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0