LIVE LIFE, LOVE LIFE!

Har busat med kattungarna som tusan idag. Simba är så rolig, hon klättrar upp på benen, och hon kommer upp till höften, sötnosen. Annars är hon lugnare och lite gosigare än Tussen, som visserligen också är väldigt gosig, men också väldigt busig. De springer runt som tosingar på dagarna här! Jag och M sitter i soffan med varsin kisse på magen nu =)
Annars har dagen spenderats såhär: plugg i fem timmar (pust, lite brakes däremellan också, det lovar jag allt!), fika och pratstund med Emilia som kom hit. Hemmasnickrad pizza till kvällsmat och nu mys då. Kom precis på att det är skola imorgon - NOOO :( haha skojar bara, så hemskt är det inte ;) men så skönt med helg!

Nu ska jag fortsätta mysa i soffan, har chips, dip och godis här ;D och coca cola... muuums! Tillåtet, åt inte så mycket sånt i fredags eller igår. Imorgon ska jag baka chocolate chip cookies tror jag (haha) och hitta på nåt skoj. Skolan ska bli rolig, helt enkelt för att det är roliga lektioner. Vi ses imorgon!

Too Faced Leopard Love Complexion Perfection Kit
Snygg palett från Too Faced, Leopard Love Complexion Perfection Kit. Hos eleven.se, 350:-. Bara ett litet tips! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0