Sugen

ÅÅHH är så suuuugen på massa mat, och mycket salt! Chips med mycket smak, gröna oliver med spad, fetaost, gorgonzolaost... kan rabbla vidare. Funderar på vad jag ska laga till lunch, har typ allt jag vill ha hemma (älskar fyllda kylskåp!!!!!!! xD). Kanske en pastasallad med kyckling, knaperstekt bacon, massa olika grönsaker i och vitlöksdressing eller tzatziki... meeen det tar så lång tid att göra "/ eller så gör jag bara... krämig tomatsoppa med vitlöksbröd... eller ostmacka. Vi får la se, går och smygäter hela tiden, hungrig!

Annars så ska jag bara vrålplugga idag, och sen hem till farmor och farfar en stund. Har samhällsprovet i demokrati imorgon :( på kvällen kommer mina kusiner hit för att fira min födelsedag i efterskott :D nu: mot köket.

bild från google.se


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0