This afternoon

Hejhej!
Jag mår så bra just nu. Är lycklig över att mamma ska köpa en liten misse (kanske två), som vi hämtar om typ två veckor, så myysigt :) förkylningen är bättre också, så jag ska till skolan imorgon!
Det gick jättebra på hockeyn, lite stressigt är det ju alltid emellanåt, men jag är faktiskt riktigt duktig ;D har bara "jobbat" (det är volontärarbete, men ändå - jobbar gör jag ju) där i en säsong, men från första matchen jag jobbade där har jag varit lika snabb som vem som helst som jobbat där länge. De säger alla, så jag får skryta med mig själv ;D well well. Över till det roliga - det var tre, om inte fyra olika killar - SNYGGA killar, äldre killar, som flirtade hejvilt med mig idag - blev riktigt glad ;D en massa snyggingar där, älskar't ;) när vi städat klart i köket gick jag hem till mamma och packade ihop grejer, för jag är hos pappa i en vecka nu. Han har varit iväg i helgen, annars byter vi vanligtvis på fredagar. Och imorgon är det skola, känns ganska okej, även om jag inte tackat nej till ett par lediga dagar till!

Snart dags att sova tror jag... annars blir det inte nådigt när klockan ringer imorgon. Jag har verkligen vant mig att lägga mig tidigt på vardagar (runt 22-23, tidigare la jag mig vid 00, 01 kanske), vilket är mycket bra. Såå... godnatt säger jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0