The Bucket List

The Bucket List, har ni sett den? Den verkar sjukt bra, och den går på lördag klockan 21 på femman, jag ska absolut se den!
Just nu sitter jag hos mamma och kollar på Grey's Anatomy. Är rastlös som fan... ska till pappa snart och göra någonting... eller så stannar jag här, mamma slutar om en kvart eller nåt, en kompis till henne ska komma hit och fika... yah, vi får väl se. Jag måste göra nåt iallafall. Kolla på Kimstore.se, ringarna där är riktigt snygga! Och billiga! Kanske läggs en beställning där... vi får väl se, men nu ska jag bara vila lite, känner att det lite trycker lite huvudvärk i huvudet... RÖRIGT INLÄGG! Jag måste gå en sväng, snurrar i huvudet nu x)



bild från moviestudio.wordpress.com



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0