TVÅ BUSUNGAR

Hejhej
Försov mig idag när jag skulle till tandläkaren, så jag blev tio minuter sen. Sen hade jag matte i tio minuter innan lektionen var slut! Jag hade inte behövt gå dit, men det kändes bäst, haha.
Just nu sitter jag i soffan och kollar på Top Model 6, busungarna har lugnat ner sig nu (nyss kutade de runt som galna, haha<3) och de ligger hos mig. Idag ska jag göra lite läxor, och ikväll ska jag hänga med A och PH och fika, spela alfapet och titta på Idol ;D älskar't!

Jag skulle ju beställa de grejer jag kan, som jag inte köpte igår. Jag gick in på ginatricot.com, MEN DÅ STÅR DET ATT SIDAN SKA UPPDATERAS, så man kan inte handla där just nu. BAAAAAAAAJS. Jag får helt enkelt åka in till Växjö någon dag!

Nu ska jag strax göra mat, är riktigt sugen på massor med bacon och krämig äggröra... muums.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0