GODNATT!

Alla är hemma igen, hallelujah. Jag är jätteseg och ganska trött, så jag ska sova tänkte jag. Skönt att det är söndag imorgon, en ledig dag till! Emilia kommer hit då, vi ska se på film, fika gott och mysa :) på tisdag ska jag på ögonbottenundersökning (whew) i Växjö, om jag kan se någonting (haha) så blir det kanske lite shopping efteråt. Fast jag fyller ju år snart... kanske inte då, vi får se! Har hittat massor med snyggt, bland annat detta från Gina Tricot (fanns fler godbitar). Några av dessa plagg nedan har jag redan i min ägo, som till exempel jeansskjortan med spets, den lila blusen, strumpbyxorna med "ränder" och den blå skjortan, men det andra skulle jag också gärna ha i min ägo!























GODNATT!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0