Vad är det för en dag, är det en vanlig dag? NEJ DET ÄR INGEN VANLIG DAG, FÖR DET ÄR EMELIES FÖDELSEDAG, HURRA HURRA HURRA! :D

Jag fyller 17 idag! Är hos mamma just nu, hon åkte till jobbet vid halv två ungefär, men vi har fikat och myst och jag har fått jättefina presenter av både mamma och pappa (än så länge). Av mamma fick jag bland annat ett superfint berlockhalsband från Kreativ Insikt, kan visa bild snart. Ska snart pysa hem till farmor och farfar en stund, sen ska jag hem och duscha och göra mig i ordning tills de kommer hem till pappa för att fira mig :) Det är underbart väder ute, så himla härligt att ha fint väder på sin födelsedag! :)

Vi ses, nu ska jag cykla!


bild från google.se (barnsemester.se)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0