27 april!

Meeen, jag publicerade ett inlägg sent igår, men det syns ju inte nu. Hinner inte skriva nåt nu, ska ut med kompisar och gå en sväng. Men kort och gott - jag trivs på Village ganska bra. Berättar mer imorgon eller nåt. Det är sena dagar, inte så roligt... men men! Snart fredag, och Valborg på lördag ju! Ska shoppa lite innan veckan är slut, om jag hinner någon gång på min 30 minuter långa (korta) lunch... hinner knappt äta!

Näe, återkommer absolut med bilder och roligare uppdateringar i sinom tid, hinner inte med så mycket. Vill inte slänga mig framför datorn det första jag gör när jag kommer hem vid runt halv åtta, hehe. Men, vi hörs, nu ska jag gå en sväng! :')

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0