AMERICAN APPAREL? + SKINCARE

Hahaha, avsnittet var bra! Synd att det är slut nu! Ska snart lägga mig tror jag... är inne på American Apparel's hemsida, men hittar inget särskilt intressant... ska istället gå och spegla mig och se om jag fått någon färg idag, haha. Har fortfarande inte lagt någon ansiktsmask. Inte riktigt nöjd med några av de jag har - Blue corn 3-in-1 Deep cleansing mask från The Body Shop och Deep down detox från Formula 10.0.6. Ska köpa en fuktmask istället, nästa vecka. Funderar på Sink-in moisture mask från Vitamin E-serien från TBS, verkar skön. Sitter annars på kicks.se och letar efter nåt som verkar intressant, sugen på Estelle & Thild, och Crabtree & Evelyn (som dock bara har kroppsvårdsprodukter. Björk&Berries har jag testat innan, både bodyscuben och bodybutter-burken - u-n-d-e-r-b-a-r-a! Ska investera i en ny scrub!

Nu är det snart dags för sängen tror jag! Nu när jag suttit och kikat inne på Kicks hemsida, blev jag sugen på Beauty flash balm från Clarins! Den är ju snordyr... hmmm... något att sova på!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0