ANANAS I SOLEN

... nu börjar solen försvinna i och för sig, men det är fortfarande ganska varmt, sååå underbart! Cyklade ner till ICA innan och köpte en ananas som jag äter nu, nyttigt värre! Jag måste banta, under påsken i Vemdalen har jag gått upp många kilon... visste hur dåligt Emelie och jag levde där, nu mår jag fasen inte bra när jag kikar på mig själv i spegeln, eller på vågen... fy! Så det blir skärpning nu, känns inte jobbigt alls xD ska träffa vänner senare, ska köpa Sofis Mode istället för glass! Perfekt ;)

Funderar på att börja packa upp kläderna och det jag hade med mig, men NÄE. Inte nu. Sätter mig ute en stund tror jag. Vi hörs senare, förlåt för tråkig uppdatering, men så blir det ibland... hejhej♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0