ÄPPELKLUBBA + MJÖLK = HEAVEN

Hej!
Puh, svenskaprov avklarat... är trött som fan, men ska göra klart ett projektarbete i inköp som ska vara klart imorgon. Baahh.... i projektet har jag valt att ta hem jeans från Italien, och då ska man då räkna med pålägg och sånt, hatar det!... sitter i min säng och ska gå in i duschen och ta en uppfriskande dusch, är mer död än levande just nu... håret skulle inte varit smutsigt och äckligt ifall det inte hade regnat imorse! När jag skulle cykla, utan luva... med dust it i hårbotten, haha! har svängt upp allt i en hästsvans istället, men ska bli skönt att duscha nu... ska bara äta upp min klubba. Jag är tydligen väldigt konstig i mina smakkombinationer, säger vissa xD jag äälskar till exempel Chupa Chups äppelklubbor tillsammans med iskall mjölk, sååå gott! Jelly beans och iskall mjölk är också underbart mumsigt xD you should try it ;)

Har förresten rotat fram ett par Monki-boots med nitar som jag köpte för ett par år sedan, så snygga och perfekta nu när vädret är torrt! Ska fixa en bild på dem! Och mitt hår... ;) jajajajajaja inget roligt inlägg det här inte, så jag lämnar er bara med en uppmaning: gör dessa kakor. Jag har inte testat, men ska göra inom en väldigt snar framtid. Socker- och fettbomb indeed, men vafan!  




 En sån här colatank ska jag installera i mina rum...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0