AWESOME DAY

Gah, nu blir texten sammanfattad och kort, för inlägget försvann ju... nu har jag hjälpt mamma i köket, det blir gorgonzolagratinerad kycklingfilé med vitlökskroketter och sallad, MUMS! Senare - TV-tittande och gott i soffan. Jag har redan nu ätit upp en påse Big Ben, men det är jag värd, haha...

Åkte hem tidigare från Village idag, huvudvärk som turligt nog har gått över nu. Hann med att stilla mitt shoppingbehov under lunchen idag (tog bara en snabb burgare på Donken, bacon cheese - asgod!), det blev bland annat en ny nattcreme, mascara (som jag i all has råkade köpa i gråsvart, bah...) och två par solglasögon från BikBok (2 för 1!) , mer hann jag inte. Har spanat i denna görsnygga klänning från Sisters (finns i vitt också, och är MYCKET finare i verkligheten) som jag ska köpa på måndag. Fanns massor med snyggt på BikBok också, billiga morotsbyxor för 199 kronor, fina toppar och tröjor. Ska tillbaka dit också! Hann inte med att köpa Björn Axén styling powder heller... ja ni hör ju xD

Ni får ha en superfredag, puss och kram! Vi hörs senare

Klänning

Från Sisters.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0