CONVERSE

Åhh, gick in på Ellos och tänkte beställa ett par nya Converse, 40 % rabatt på valfri vara endast idag, om man anger koden 235507! Hittade då också Converse-väskor, och jag minns min vita i typ skinn eller vinyl eller vad de var, men en liten framficka och brett axelband... så snygg. Det ruttnade tyvärr en köpt smoothie som hade läckt ut när jag var på luciabio en natt för några år sedan, haha! Glömde bort den ett par dagar, och sen var den förstörd... men jag ska hitta en ny och köpa, lätt! Den på bilden nedan finns att köpa hos Ellos, men är långt ifrån lika snygg som min var. Min väska hade röda "band" istället för svarta, och min var nog mer chunky. Lite andra små detaljer också, så hoppas jag hittar en likadan, annars kanske det blir denna :')

Ikväll, eller ja, snart, så ska jag ha lite minispa med mig själv, ansiktsmask och så... äta lite gott framför tvn, melonslushie!











Fina tröjor från Monki! De första två färgknallarna ser inte alls likadana ut i färgerna i verkligheten, den "röda" är exempelvis knalligt orange.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0