CUTE DRESSES AND MORE

Nämen hej!
Kom hem för någon timme sen, mys som vanligt med mina två underbaringar :) nu borde jag plugga på en massa prov inför nästa vecka... men jag tror jag ska övningsköra med mamma istället, när jag tagit en snabb dusch. Köpte nytt till håret igår, kan visa i ett annat inlägg senare. Sitter just nu och kikar på en massa fina kläder, ska beställa bland annat dessa två söta klänningar från H&M nu, 99 kronor styck, helt underbart fina - gillar särskilt den gula.
Ikväll är jag hemma för första gången på flera månader tror jag... själv då alltså, utan pojkvän/vänner till sällskap. Ska bli mysigt :) det blir god mat, tv och bastu, tänkte jag mig!






Dessa två från H&M!

Photo 1 of Knitted Buttermilk Rib Cape Cardigan


Photo 1 of Knitted Mustard Crochet Fifties Style Cardigan

Photo 1 of Knitted Navy Stripe Lace Top
Photo 1 of Knitted Tan Cotton Cape Top


Photo 1 of Black Twist Wrap Jersey Dress By Boutique


Crochet Collar Jersey Dress



Crochet Collar Jersey Dress
Red Spotted Scallop Collar Dress



Cami Ruch Mesh Dress

*denna vita fanns även i ljusgul, svart och blå, fint!*



Chiffon Cape Dress

Topshop!


Cheap Monday!




Lindex!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0