DAGENS OUTFIT

Jag, mamma och Jacob var nyss ute och strosade på en ful stig i skogen, hähä. Passade på att knäppa ett snabbt kort på dagens fula outfit (söndriga urgamla jeans - kom i dem för första gången på fyra år eller något, woho!).
Det ser ju för tusan ut som jag har värsta magen under den där tröjan! Haha!!! Det har jag inte, gott folk ;')




Jeans - gamla från Bikbok Never Denim, tröjan och jackan (sistnämnd köpte jag förra våren, finns visst i butik igen!) från Lindex. Det som inte syns är en grå t-shirt från Indiska och skinnboots från Din Sko.



Den andra klänningen i det senaste H&M-paketet, funderar på om jag ska behålla den eller ej... men jag gör nog det. Färgen är härligt knallig, vilket inte framgår här... ska bli bättre på att ställa in inställningarna på kameran!



Påskliljor! :')



Kikade förresten i ICA Maxis blad som låg i brevlådan innan, Got2B har tydligen lanserat ett torrschampoo? Måste testa! Fast inte idag, för nu tänkte jag ge mig på att göra en kassler-och potatisgratäng. Strimlad kassler och potatis i stavar, grädde, purjo och riven ost typ, och så kryddor då, massa salt och svartpeppar. Säkert nåt jag glömt, men får väl kika i receptet ;') Mumma! Ha en fin kväll! :')


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0