HÅR

Underbart väder ute idag! När jag och min pojkvän, som dessutom försovit oss en liten stund, gick upp i morse från en varm, skön säng var det mulet och jävligt tråkigt ute, men cyklade ner till affärn på lunchen och köpte glass och nya Sofis Mode :D underbart! Dessutom ska jag ner igen och köpa två, tre paket hårfärg och cykla hem till mamma igen, klippa och färga och bli snygg igen ;) nu är mitt hår dassigt mestadels av tiden, tycker jag. Så det ska bli nice! Fika lite, kanske ska köpa en glass till? Det blev till och med en ISglass innan, Calippo cola, mmm.... eller ett rör Pringles, väger lite nu igen, och ska väl träna lite ikväll, så det kan jag nog våga köpa xD
men nu har jag slutat, vi kände att nu vill vi gå, och vi har inte mycket kvar att sammanställa med vår marknadsundersökning. Plugga ikväll också, har två prov bara imorgon, mer prov på torsdag... uäk. Men vi hörs med bilder på håret senare ;) ha det fint!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0