HEMMA IGEN!

I'm back! :') kom hem till Tingsryd igen vid 19 ungefär, har inte packat upp någonting så det måste jag göra idag... fixa lite, men mest slappa i det underbara vädret! Vi har haft lika fint uppe i Vemdalen, som var askalas! Åkte dessutom bara svarta backar i slutet, vilket jag inte gjort innan, skitkul :'D får berätta mer sen och visa lite bilder (censur xD), för jag ska dra på mig lite kläder och cykla bort till farmor och farfar nu. Har skrivit en inköpslista nu så här på förmiddagen, och på den står det bland annat en ny burk nattcreme (vitamin E), knallgula solglasögon, Björn Axén torrschampoo och lite annat smått och gott. Gick in på Bikboks hemsida för att kika jättesnabbt, och kastade ett getöga på en gööörfin klänning, Chung dress. Namnet kommer nog från Alexa Chung's klädstil! Den kostar 299 kronor! Ska ta mig en titt på den och andra fina vårgrejer när jag under en månads tid från och med imorgon "jobbar" i Växjö - APU på Village, en inredningsbutik med massor med fina grejer, ska bli roligt :') Men nu måste jag kila, vi hörs senare vänner!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0