IT'S FRIDAY EVERYBODY! AND IT'S RAINING. YAY.

ÅÅHH det ösregnade när jag cyklade ner och köpte gottis tills ikväll, alldeles nyss. Suck. Men men, det är aprilvädret det... gillar't inte! Jag skulle nämligen visa fina bilder på mitt fina hår med urkassa cam-bilder. Jag gör det. Mitt hår brukar inte se ut riktigt så här, hehe, men det är inte helt fy skam ändå. Det roliga är att jag gör ingenting särskilt med mitt hår, det är snyggt med längden och jag borstar det bara och sen går jag till skolan, sprayar kanske lite hårspray i. Har det i knut ibland, men skulle vilja bli bättre på att göra frisyrer, jag kan ju göra så mycket med mitt hår! 

Här är min lunch, någon tomatsoppa med basilika och krutonger, addera bara kokande vatten och låt stå och dra några minuter, så ska den tydligen vara klar. Jag gillar egentligen inte såna här halvfabrikat (pulversoppa, urk), men det går snabbt, och såå äckligt är det nog inte ;) Det är god mat i skolan idag, moussaka och tzatziki, så jag äter nog där med, men har ingen lektion nu för vi hade inget mer att göra nu, innan APUn, så det var ingen mening :) vi höres senare!



 Kan vara den fulaste bilden någonsin på mig, haha! Blir förbannad på vädret, förstör både make up och hår!




 Mmm... ;) *fortfarande irriterad på vädret :')*




Tog på mig en av de nyaste klänningarna, som låg i H&M-paketet igår. Bilden gör den inte rättvis, kjolen har ett jättefint fall!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0