JAG HAR KIRRAT SOMMARJOBB

Oj vilken bra dag det här blev! H&M-leverans (nöjd!), sommarjobb (blir troligtvis också fortsättning till hösten, gött!) fixat, det fjärde och sista av denna veckans prov avklarat, och till råga på allt så är det fasen fredag imorgon!!! :D

Just nu, vad gör jag? Ingenting! Skönt! Förlåt för att uppdateringen är tråkig, men ska fixa bilder, inte just nu bara. Tog mig nyss en skål med mjölk, cornflakes och socker on top, det var länge sen, och gott var det! Särskilt när blodsockret är nere i lilltån, haha. Ska hämta upp lite chips till mitt rum... bara en liten skål... kan likaväl vara lite mer onyttig, så som jag har ätit idag, det ska vi inte ens gå in på.

Snart dags för APU också, efter påsklovet. En vecka kvar i skolan! Jag ska spendera mina fyra veckor på Village i Tegnérgallerian i Växjö, och det ska bli så himla kul! På påsklovet bär det av till Vemdalen med Emelie, ska vara där uppe i hennes stuga påskveckan (vilket betyder ingen påskafton hos morfar & co, som det alltid är :( ) och åka skidor och sånt skoj :D Hoppas man får lite färg i ansiktet när man befinner sig i backen! Jag ska oavsett investera i ett bronzingpuder, har aldrig haft ett eget, men testat av mamma någon gång. Jag är så himla blek, men på sommaren får jag fin färg, om jag verkligen solar. Ska kika på Make up store i alla fall :)

Nu funderar jag antingen på att dra igång en bra film eller typ... basta? Ahh, what to do ;) blir att lägga sig innan tolv idag i alla fall, det är ett som är säkert, för jag behöver sömnen! Så sov gott, när ni än ska! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0