MIN EFTERMIDDAG I BILDER

Hej hörrni! Jag är hemma nu, nyklippt och nyfärgad (behövdes två kartonger med hårfärg, saknar mitt jättetjocka hår :( ), och minst sagt däst, hähä. Har ätit chokladägg och druckit påskmust (och mjölk, det måste man ha till chokladägg. Jag dricker mjölk till allt, förutom till typ chips xD), dessutom den där calippon tidigare idag också... nu är jag bara sugen på iskall apelsinjuice, friskt efter alla chokladägg... uää... här kommer min eftermiddag i bilder:





Sen hittade jag den här shine dustern från Osis, aldrig använd, och lär inte använda den heller, för jag har redan blankt hår... men kan testa och se HUR blankt det kan bli ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0