MIN VARDAGSMAKEUP JUST NU:

Rätt kassa bilder på vilka sminkprodukter jag använder just nu (jag gillar smink, lite ombytlig av mig, särskilt med rouge och highlighters, även om den på bilden från MAC är en av mina absoluta favoriter!):




Beauty base matifying primer - Lumene



Matt foundation - Make up store
*hahaha, vilken fokus! xD*



Velvet touch compact powder (nr. 10 sheer transparent) från Isadora
Älskar detta puder! Och ni får ursäkta min söndriga, smutsiga nagel! x)



Cream colour base i nyansen Pearl (frost) - MAC



Rouge, nyans Sugar muffin - Make up store

alternerar just nu med...



... Miracle touch Creamy blush i nyansen 14 Soft Pink - Max Factor



Rougeborste - Kicks Professional, nr. 107 (använder till puderrouge)



En hemskt gammal ögonbrynspenna som jag "snodde" från mamma när hon köpte ny för länge länge sen... men den har en bra nyans, tror den är från Max Factor... jag ska investera i en ny penna nu, eller kanske en brynskugga?



Inliner kajal, nr. 51 Indian Black - Isadora
*ibland flytande eyeliner, till exempel Diorliner från Dior, men gillar den inte riktigt...*



Masterpiece Max mascara (svart) - Max Factor
Gillar faktiskt inte denna kultförklarade mascara särskilt mycket. Gillar exempelvis Extra-Volume Collagen från L'Oréal, men letar efter en ny. Tips? :)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0