OH WHAT A DAY

Hej!
Vilken dag! Skrev uppsats i fem timmar, satt tiden ut vilket jag inte trodde att jag skulle göra. Tyvärr klantade jag mig, är inte så nöjd som jag kunde blivit... äh. Nu är det gjort, och det gick inte dåligt iallafall :)
Skulle hem och göra klart de sista beräkningarna i mitt projektarbete som skulle skickas in snabbt i eftermiddag. SKAFFA ALDIRG 3's bredband, INGENTING FUNGERADE. Skulle in på sidan vi lämnar in alla arbeten på på skolan, funkade inte. Har inte varit så fly förbannad på riktigt länge! Fick i panik cykla hem till pappa (arbetet skulle ju in, det var extra viktigt att det var inne i tid denna gången) och skicka det, gick supersnabbt med bästa Telia-bredbandet, hehe... HATAR 3!!! På vägen hit till pappa fick jag dessutom astma eller något, något jag aldrig fått tidigare. Jäkla dag! Men imorgon är det fredag, SING HALLELUJAH! DÅ SKA VI TÄLTA :D

Ska cykla hem till mamma igen, ska inte till pappa förrän imorgon, och han är ändå inte hemma nu :) vi hörs senare ikväll, när jag hunnit varva ner och så där... kram!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0