ÖVNINGSKÖRA

Hej!
Idag har jag faktiskt uträttat lite saker, men inte det som är mest urgent - plugg. Har inte hunnit faktiskt! Kom innanför dörren för typ en kvart sen, har ätit lunch hos farmor och farfar, stannade ett par timmar, innan jag och mamma åkte och övningskörde! Jag ligger så jäävla mycket efter, har aldrig kört en växlad bil, och fyller 18 år i september x) men det gick bra, på andra försöket hittade jag dragläget... eller hittade och hittade, isåfall tappade jag bort det igen, för sen klarade jag det en eller två gånger till av typ tio (eller fler) försök, men hey - det var ju första gången! ;D svängde in på ICA sen (mamma körde visserligen då, haha!) och köpte lite nödvändigheter. Nu måste jag jäklar i att städa fort som tusan (läs: transferera de enorma klädhögarna från mitt golv in till min garderob, hähä) och duscha! Vet inte riktigt när min pojkvän kommer hit, men snart! Istället för att göra det sitter jag och äter okokta skinktortellinis, jäkligt gott! ;D Men näe, nu sliter jag mig härifrån, vi hörs!


Knitted Cream Pointelle Dress


Knitted cream Pointelle dress - Topshop
FIN!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0