RANDOM

Hej!
Rätt rolig dag på Village idag, på något konstigt sätt... vad jag menar är att jag inte riktigt vet vad jag ska sysselsätta mig med, jag kom rätt in i kaoset så att säga, hehe... men jag trivs jättebra, alla är supertrevliga och Village har ju grymt fina grejer!

Kom hem runt halv åtta då, men jag trivs med att åka buss, ganska skönt faktiskt. Åkte hem och åt en pannkaka, sen blev jag galet sugen på chips, så jag cyklade och köpte det. Öppnade påsen väl hemma och... inte alls gott! Bra för min kropp ;) åt oliver istället, sååå gott, och det stillade mitt saltbehov.
Här kommer bara lite random bilder, bara för att jag har haft så tråkig uppdatering på sistone...


 
U-N-D-E-R-B-A-R-T!



Hmm... inte så gott som jag hoppades att det skulle vara




Boots från Monki som jag köpte typ förra hösten... börjat använda dem nu igen, hade glömt att jag hade dem!




Lilla Simba, haha
(vad konstig hon ser ut, pluttan! xD)



Och Tussen :D! 
Snyggt att jag fick med det som låg och skräpade för stunden, i bakgrunden (haha det rimmade), istället för de fina påskliljorna i krukan :') xD



Lite fulsnyggt på något sätt... men jag älskar det - snyggt! Hemma hos mamma just nu.


Ska shoppa imorgon! Det jag hinner åtminstone! Det vill säga endast en ny nattcreme och torrschampoo, typ... hittar inga knallgula solglasögon, men ska kolla på New Yorker också... kanske hinner springa in på Gina Tricot och köpa ett par sköldpaddsfärgade och ett par hallonröda med... :')
Converse kan jag köpa på lördag, det finns i T-ryd. Det blir vita som vanligt, passar till allt och är fräscht (tills de är använda ett tag xD)! Jäg gillar också hallonröda, oxblods/vinröda och gula, säkert fler. Ahh, nu vet jag inte riktigt vad jag skriver, ska stänga ner bloggen och chatta med pojkvännen istället, där kan jag skriva en massa strunt ;D haha närå, men vi hörs imorgon! Sov gott alla fina!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0