SHOPPINGRUS + TRESEMMÉ DUO

Beställt fina klänningar (och ett par linnen, bland annat det på bilden. H&M)! Och angående övningskörning så hade jag missuppfattat (läst fel, hur kan man läsa fel x)), så inget med det idag :) hade ingen större lust att ta mig ut heller faktiskt, så det gjorde inte så mycket. Skulle köpt några paket hårfärg också, ska färga i dagarna och toppa håret, mamma får hjälpa mig :)

Ska snart börja göra lite mat tillsammans med pappsen tror jag, eller det är nog lite tidigt än... så fort jag käkat, knäpper jag på bastun och har lite spa... kanske tvättar håret också, om jag inte väntar med det tills imorgon... köpte iallafall igår hårspray och värmeskydd från Tresemmé igår, för runt 70-80 kronor - för båda. Kap! Mamma köpte ett likadant sprayvärmeskydd fast från Syoss för samma summa, men då fick ju jag ett hårspray OCKSÅ. Nöjd ;) jag testade mammas från Syoss, och gillade den jättemycket (deras hårspray är också jättebra), hoppas Tresemmé's är likvärdig, vilket jag tror.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0