SOL, GLASS & PUSSAR ♥

HEJ FINA! Vilken underbar dag! Min fina Jonatan var hos mig från igår till idag, och vi myste med god mat (resterna sitter jag och avnjuter nu, bara för att jag blev så sugen - kall, stekt kycklingfilé och tzatziki, det kan itne bli godare!), godis och film. När vi vaknade idag var det görgött väder ute, har varit så varmt och skönt (t-shirt och vårjacka!) och efter en god frukost och lite filmtittande gick vi ut en sväng, och köpte glass. Gick hem och åt pannkakor, och sen körde mamma och jag hem honom till Ryd. Vi smet in på ICA, mamma och jag, och avnjöt, för min del, ännu en glass för dagen. Mys :')

Ikväll blir det också hemmamys för hela slanten!!! Kyl och skafferi är proppade med chips, dipp, choklad, godis, läsk och annat smått och gott som gör kvällen lite fetare, haha! Ska titta på film och gosa upp oss i soffan :') nu ska jag stänga av datorn och hitta på nåt skoj, tror att det börjar bli kyligare ute nu, så stannar inne xD spela spel med bröderna :'D vi hörs kanske senare ikväll, puss på er alla!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0