SUNNY DAY

Åh vilket underbart väder vi har idag! Har suttit i t-shirt utanför ICA, som ligger precis vid sjön!!!! Helt vindstilla där mot väggen, sick. Nu befinner sig några moln på himlen, så jag gick in, och jag och lillebror sitter och äter chokladägg i soffan, hähä. Snart fika, det bakas ute i köket här... nice! Har varit ute och gått med Emilia innan idag, så efter fikat ska jag göra läxor. Ikväll - titta på film :') tog förresten kort på en underbar bukett med påskliljor mamma köpte igår, men kamerasladden har jag inte letat upp än... så den buketten får ni se en annan dag :')





Fint halsband från Bikbok, kostar 79 kronor och finns även i silver.




Snygg outfit - denna klänning från Bikbok som jag har faktiskt köpt för ett tag sen, men jag har ingen bild på den än. Ett par vita tygskor, knalligt rosa läppstift och en stram, hög hästsvans. Fresh!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0