TÄLTPREMIÄR - OCH GLAD PÅSK!!!

Hej!
Tältat inatt för första gången i år, supermys :'D Ikväll ska jag till min man i Ryd, farmor skjutsar mig♥ Imorgon måste jag packa, åker till Vemdalen och åker skidor med Emelie (de har stuga där), ska bli kul :D är där en vecka, alltså över påsk! Vilket betyder att jag missar den traditionella påskaftonen hos morfar & co... sad :( men men, vi ska ha fett kul där uppe, no worries ;D

Husvagnen står utanför huset här hemma, VADÅ UNDERBART?! Det är en behaglig temperatur ute och allt är bara sköönt! Nu måste jag dessvärre stänga av datorn, ett kort inlägg. Tar inte med mig datorn upp till Vemdalen, men vi hörs om en vecka igen med en massa uppdatering och bilder! :'D GLAD PÅSK PÅ ER ALLA FINA!




 HÄHÄHÄ!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0