TUMMEN NER FÖR KNORRS TOMAT & BASILIKASOPPA!!!

FAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAN VAD ÄCKLIG!!!!!!! USCH USCH USCH. Slajmig konsistens, och den smakar asmysko. Jag ska steka bacon istället och göra en god pastasås med grädde... much better! Jag ryser fortfarande... Doppade mjuka vetetortillas i den så jag bara fick lite åt gången, men det går fasen inte att äta upp den. Tummen ner!

Från en sak till en annan, satte nyss ett brunt skärp i midjan, till klänningen, blev mycket snyggt. Nu ska jag försöka få i ordning lite mat, sen äta den framför tvn, och vidare till skolan. En totalt jätteonödig uppdatering, men jag ville bara berätta om min förfärliga, kulinariska (inte tillfredsställd överhuvutaget xD) upplevelse. Ciao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0