13 april

Vilken tråkig dag. Hemsk. När jag var klar i skolan åkte jag ner till Höijers Guld och köpte en fin ring i present till en vän, och efter det sprang jag in en snabbis på börjes och köpte en Gorby's taco till lunch. Den var inte god alls x) nu sitter jag i soffan och kollar på Project runway, gillar Tim så mycket, haha, så gullig! Äter godis och vill bara att det ska vara helg nu... skriva svenska b nationella imorgon, inte supernervös (känns helt okej just nu faktiskt), men det kommer väl...

I eftermiddag har jag läxor att göra! Ska ta det lugnt i övrigt, laga och äta gott xD är sugen på allt just nu... kanske blir nåt med kyckling, eller så gör jag en ny potatis-och kasslergratäng! :'D mmm... undrar just om jag är gravid eller nåt, är inte direkt suuperhungrig, men hungrig xD haha, skämt åsido, får sluta äta nu, för imorgon blir det jag som dricker coca cola och äter något onyttigt under nationella, så man pallar att sitta så länge i sträck!
Det var någonting som fick mig att börja skriva det här inlägget från början, men jag minns tusan inte vad det var! xD det kommer nog till mig senare, kan uppdatera då istället ;D vi ses, nu ska jag slappa en stund till :')


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0