WOOSH

HEJ!
ÅHH nu kan jag pusta ut lite, har haft både samhällsprov (ekonomi) och bokslutsprov idag, båda gick jättebra! Sååå skönt :) imorgon har jag litteraturprov i svenskan, har inte hunnit göra det förrän nu då, och på torsdag idrottsprov... mu xD ikväll ska jag bara slappa och feta mig med chips och dipp, grymt sugen på det! Och öva på prov då förstås.
Vaknade upp med ett gorgeous hårsvall idag, så jäkla skönt, för klippning + färgning gjorde det (hade inte klippt topparna på 11 månader!!!). Underbart skönt. Drog på mig ett par ljusa, slitna jeans från Bikbok som jag inte fått på mig på 3-4 år, känns bra det också! Har ingen bild på håret, eller på mig överhuvudtaget idag, men det kommer :) nu ska jag gå till köket och vara onyttig och koka det andra nudelpaketet för idag xD usch och fy ;) vi hörs senare, efter gympan!




Jag är sugen på den här duschjellyn från Lush. Doftar bland annat grapefrukt, rosmarin och limesaft!
69 kr/100 gr eller 129 kr/240 gr


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0