VALBORGSMÄSSOAFTON

Trevlig Valborg på er! Jag hade inga särskilda planer för kvällen, i princip alla jag bryr mig om och vill fira med är sjuka, på Irland eller bara långt borta, haha! Det är ingen jättespeciell kväll, men jag tycker att den är jättemysig. Jag var nere med mina två bröder och pappa i Mårdslycke där det alltid är, med brasa, musik, fyrverkerier och lotterier, chokladhjul med mera. Skulle knäppa lite fina kort på raketerna, men DÅ dör mitt kamerabatteri, typiskt >< det var mysigt i alla fall, och frös som attan, i vanlig ordning på Valborg hehe, när vi cyklade hem. Vad har ni gjort ikväll/gör just nu? :)

Så SKÖNT med helg! Underbart. Idag har det varit våryra här i byn (hoho), min pojkvän och två av mina kära vänner har spelat och sjungit. Philippe Berggren, ni lär höra honom snart ;) köpt nya converse också. Nu ska jag hoppa i mina pyjamasbyxor och sätta mig i tv-soffan med de andra, kram på er alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0