OCH JAG HAR VÄNT PÅ DYGNET

Hej!
Sista dagen på jobbet imorgon, för sommaren i alla fall! Så jäääääääkla skönt! Semesteeer liksom! Börjar inte förrän 15, men det har jag inte gjort de tidigare dagarna denna veckan, men jag har fortfarande varit uppe till så här sent, eller tidigt kanke man ska säga. Jag har alltid varit, och kommer alltid att vara, en nattuggla, men baah, har varit uppe så här sent i en veckas tid nu, K-O-dagarna vände upp och ner på allt, haha. Sitter i min säng hos pappa och dricker flädersaft! Och skriver ner lite idéer i ett block. En shoppinglista också! Ett par nya blåjeans från Cheap Monday, en ny tub Cocky från Tigi (till håret!). Sist jag hade den var för säkert 4 år sedan, och då hade jag stört tjockt hår naturligt, så när jag sen använde den fibercremen så blev det helt sjuuukt, haha! Ska köpa den igen, den luktade äpplen och något mer, om jag inte minns fel... lite mjuka tröjor eller nåt också, kanske en concealer (bara för att jag fick en massa småfinnar igår som jag självklart ska pilla på x)), men det kan ju alltid vara bra att ha.

Määh, nu måste jag fan sova! Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0